• +38 (056) 790-91-90
    +38 (056) 790-91-90
  • +49 (30) 217-888-05

Rury do

10 czerwca 2014
Rury do

Wartość specjalnych stopów o wysokich właściwościach antykorozyjnych do najważniejszych branż i konwersji przemysłowych lub komunalnych trudno lekceważyć. Szczególnie popularne są te materiały przy tworzeniu nośnych rurociągów, jak w gazowym gospodarstwie, jak i w zakresie przerobu ropy naftowej lub złożenia cieplnych i energetycznych nośników w kompleksy mieszkalne lub pomieszczenia przemysłowe. W tej chwili jeszcze jednym potwierdzeniem tej sprawie stała się realizacja projektu infrastrukturalnego w ramach zakładki nowego rurociągu w systemie «Jamał". Cały kompleks prac w tej dziedzinie prowadzi znana nie tylko w polsce, ale i na zagranicznym rynku firma «Rosnieft». Dla kształtowania systemu rurociągów do transportu ropy naftowej w wątku «Сузун-Ванкор» трубопрокатный fabryka znajduje się w Czelabińsku zobowiązuje się dostarczyć zamawiającemu ponad dziewięciu tysięcy ton wysokiej jakości odpornych na uszkodzenia rur. Materiałem do budowy każdego rurowego półproduktu o dużej średnicy (530 mm) z девятимиллиметровой grubości ścianki staje się odporna na korozję stal 09ГБЮ. Termin dostawy głównej partii towaru przez producenta planowane jest na maj i czerwiec bieżącego roku. W celu zwiększenia żywotności rurociągu i zwiększenia jego osiągów każdy element kształtujący w trakcie budowy objęta sto krotnym poliuretanem. Tak samo jego wkład w прочностной potencjał systemu rurociągów w ogóle wnosi ocynkowana powłoka rur i prefabrykatów, która wynosi około pół milimetra grubości. Takie trudne powłoka, która zapewnia nie tylko dodatkową ochronę podstawowego materiału antykorozyjnego rur, ale i jej wysokie właściwości izolacyjne, jest podstawowym warunkiem udanej i owocnej pracy rurociągu transportowego. Szacuje się, że gotowy wyrób jest w stanie łatwo wytrzymać znaczne ciśnienia wewnątrz systemu do 6,3 Mpa. Tak odpowiedzialne podejście wynika z faktu, że gotowy rurociąg będzie pracować w bardzo trudnych warunkach klimatycznych. Różnica temperatur, który musi wytrzymać taki system transportu szacuje się od minus pięćdziesięciu do plusa pięćdziesięciu stopni w skali Celsjusza. Już na początku przyszłego 2015 roku budowlańcy planują w pełni oddać rurociągu do eksploatacji.

9 czerwca 2014
11 czerwca 2014